domingo, 1 de febrero de 2015

Camposanto de Vitos (Grandas de Salime)






Fai algún tempo, andiven de paseo con Pilar, unha curmá miña, e dúas amigas súas, polo Concello de Grandas de Salime, limítrofe co da Fonsagrada.

Entre as moitas cousas interesantes que vimos, este camposanto leva a palma.
Está na aldea de Vitos, berce dunha ponla da familia da miña curmá. Para chegar ata lí xa vedes as voltas que hai que dar, primeiro para baixar ata o río e despois para subir pola outra ladeira. Pero pagou a pena.

O curioso deste cemiterio, aparte da paisaxe espectacular na que foi construido, é que só alberga tres nichos, o que o convirte no cemiterio máis pequeno que teño visto.

¿Sabedes  de algún máis pequeno?



6 comentarios:

paideleo dijo...

Si que é pequeno.
Non creo que haxa algo máis pequeno aparte dalgunha tumba dalgún matrimonio.

Raposo dijo...

Si que é curioso, si. Máis pequeno non o haberá, non hai moita marxe.

Pedro Ojeda Escudero dijo...

Qué hermoso, qué hermoso...

Rubén Lapuente Berriatúa dijo...

Me gustaría tener tan buenas vistas cuando me toque

Luis Antonio dijo...

Bellas imágenes, pero lo que más me agrada es la tranquilidad y el sosiego que se intuye por esos parajes...

Un abrazo

Paz Zeltia dijo...

É o campo santo máis pequeno do que oín falar.
E o lugar é para non esquecer.