domingo, 24 de mayo de 2009

Video de Iago


Preme aquí para ver o vídeo e poder votalo.


Paideleo deixoume este vídeo como agasallo no seu blog. Eu xa coñecía o vídeo de Iago, que como vedes recomendo na columna dereita, desde que a Avoa Cris (que é avoa de Iago) me falou del, pero non me extraña que mo envíe Paideleo porque el sabe que a miña vida ten un vínculo indisoluble co autismo :-)
Así que recollo o agasallo e pásollo a estas outras blogueiras, que agardo que se paren uns minutos para velo, para votalo e, se lles parece ben, para recomendalo aos lectores do seu blog e pasalo a outros cinco blogueiros:

Zeltia
Cris
Hadex
Irene
Aniña

16 comentarios:

fonsilleda dijo...

Xa coñezo o video de Iago fai tempo. O que non sabía era o de teu vínculo co autismo.
Iago e especial, como a sua nai, como a sua avoa.
De todos os xeitos, grazas.
Bicos.

Carlos Sousa dijo...

Pois hai que votar para adiante, a ver se lle axudamos, polo menos a gañar.

Pedro Ojeda Escudero dijo...

¡Magnífica campaña, sin duda alguna!

CriS dijo...

No conozco el video, no puedo acceder, me sale como imagen... pero no puedo ver nada... si me pudieras decir aunque sea por mail como lo veo o como accedo te lo agradecería. Es uno de otros temas que me interesan mucho, el día menos pensado quiero hacer un voluntariado con niños autistas, ya he contactado con un sitio de aquí de Madrid, sólo que me pilla lejísimos y mal comunicado de casa y estoy viendo cómo podría hacer (me hace falta un coche... ais...)

besitos!

Cuspedepita dijo...

Fonsilleda: Pois sí, a miña relación co autismo ven de fai anos, cando fundamos en Lugo a Asociación Raiolas- Autismo Lugo, anque ao meu fillo aínda non lle diagnosticaran o Síndrome de Asperger.

Carlos: Moitas gracias polo teu apoio.

Pedro: Gracias por la visita ! Os tengo un poco abandonados estos días en que se acerca el fin de curso y mis obligaciones familiares y profesionales me tienen demasiado ocupada. Pero volveré ;-)

Cris: Tes razón, non funcionaba o enlace, e como non consigo que funcione coa imaxe, agora tes outro que agardo que funcione. En calquera caso hai outro na columna dereita, arriba de todo.
Estou segura de que, coa túa sensibilidade, poderías facer un gran papel como voluntaria, así que ¡¡ animo !!

montse dijo...

Qué video más lleno de ternura y de ilusión!!
Sólo hace falta ver la cara del niño, con sus gestos y su sonrisa, queriendo tranmitir el mensaje...
Ánimo a todos los padres, y os deseo que, vuestra lucha no se pierda por los cajones de algún despacho!!
Una vez más os felicito a vosotros, por la sensibilidad que siempre he encontrado en este espacio.
Un fuerte abrazo.

abueloscrisytoño dijo...

Ola, somos os avós de Iago queremos dar as grazas a todos pola vosa colaboración co curto do noso neto. Grazas amigos por facernos sentir o belo que é vivir.
A.Cris

CriS dijo...

Hola Cuspe, gracias, ahora mismo lo visito. Y gracias por el ánimo... espero poder hacerlo en breve.

Mira, siempre pienso que los libros vienen a mi cuando me hacen falta o son mas oportunos... hoy justo cayó en mis manos La Casa de los Siete Balcones de mi querido Alejandro Casona... no es exacto y aun no lo he terminado, pero con tu permiso te/os copio un momento que dice:

Germán: Siempre espero que algún día, a fuerza de mirar y mirar, acabaré viendo lo que ocure dentro de ese muchacho.
Amanda: Seguramente nada. Un cuarto vacío.
Germán: Al contrario. Quizá un mundo entero...

>
Besos

CriS dijo...

Ais, perdona, yo de nuevo,
está el enlace en mis dos blogs:
en la columna de la derecha debajo de mi perfil.Lo voy a mandar por mail a algunos contactos, creo que será mejor.

http://elblogdecriscuezva.blogspot.com/
http://elsegundodecriscuezva.blogspot.com/

besos

Os nenos dijo...

he visto crecer a mi querido ahijado (con sindrome de asperger), y convertirse en un gran hombre, y no solo fisicamente. Cariñoso, trabajador, honrado, educado, sanote, buena gente...no se que mas se le podria pedir. Me llena de orgullo verle y hablar de el.
Animo para Iago, para sus padres y abuelos, con ellos a su lado lo tiene todo ganado.
latiamadrina

São dijo...

O meu apoio fraterno.
Bicos.

paidovento dijo...

Tes un agasallo no meu blog.
Unha aperta.

Paz Zeltia dijo...

Que descoido! eu andiven ausente uns dias, e durante a finde pillei unha gripe que me ten afiebrada, asi que nin vin video nin votei nin nada; pero como isto tampouco é cousa dun día só, espero mañán estar mellor e cumprir gustosamente con este pequeniño compromiso
unha aperta.

Paz Zeltia dijo...

bueno, feito!
puxen un enlace ó vídeo, utilizando a foto que ti tes no blog. Púxeno no lateral, porque así queda á vista o tempo que faga falla.
Tamén fun votar polo vídeo que me impresionou moito, porque non estou preto de nenos con esas dificultades; todos os dias loitando duramente por salvar os obstáculos da separación.ç
Quedo sin palabras.

ruben dijo...

Me podría pasar una vida jugando con los niños y más con quién lo necesita pacientemente.Ya le he ayudado a ganar

Cuspedepita dijo...

Moitas grazas a todos pola vosa colaboración.

É fin de curso, tempo de moito traballo para os mestres, así que non podo visitar os blogs amigos como quixera nin actualizar este como me gustaría, así que disculpade se estou algo ausente neste mes.

Montse: Gracias por tu cariño siempre. Un abrazo grande

Abuelos Cris y Toño: Non hai nada que agradecer. Tamén é a nosa causa ;-))
Grazas a vos polo traballo que estades facendo de divulgación.
Biquiños.

Cris: Yo también creo que que no es un cuarto vacío lo que tienen dentro, sinó un mundo, tan grande y fantástico a veces, que les cuesta volver al de afuera.
Hay investigaciones sobre su forma de percibir la realidad muy interesantes.
Graciñas por colaborar :-) Besossss

Tiamadrina: Conseguiche sacarme unhas bágoas, pero de ledicia.
Chuchiños !!

Sao: Moitas grazas ! Unha aperta.

Paidovento : Moitas grazas polo agasallo :-))) Apertas.

Zeltia: Moitas gracias por colaborar. Agardo que xa esteas mellor. Como ves eu tamén ando un pouco ausente, pero será por pouco tempo. Biquiños.

Rubén : Muchísimas gracias. Has dado en el clavo, como siempre: La paciencia es la clave de cada éxito que el trabajo que padres, familiares y profesionales consiguen con estos niños. Abrazos.